Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2009, 12:33   #6
MIS
Banneling

Standaard

Citaat:
Begrijp nu beter wat u motiveert om zo'n wedstrijd "wansmakelijk" te vinden. In mijn ogen is de "absolute monetaire dwaasheid" zoals u het zo mooi uitdrukt al lang bezig. Wat er nu allemaal in de economie gebeurt was grotendeels (in mijn ogen zelfs makkelijk - en ik bedoel niet in detail, wel de grote lijnen) te voorspellen (opgepast, ik zeg NIET te timen - had ook al bv in 2006 of 2007 kunnen gebeuren) voor wie er met zijn neus opzit en niet gelooft dat bomen tot in de hemel groeien. De beurs is veel breder dan de aandelenbeurs en behelst heel wat meer dan het kopen en verkopen van aandelen. Voor mij persoonlijk is dit wedstrijdje niet "wansmakelijk", net zomin als handelen op de beurs. Maar ik zie dat idd zeer veel mensen de huidige abominabele situatie absoluut niet hadden zien aankomen.
Uiteraard wisten we dat al lang, wie blijft er gewoon verder slapen? Nu nog steeds.

Maar voel je vooral vrij om met 0 € winst te maken. Als je genoeg hebt gecreëerd zou je kunnen overwegen om het ook te delen maar hiervoor zouden we eerst mensen moeten worden. Hoe dom denk je dat een mens kan worden? Die statistiek moet beslist boeiend zijn, men zal hem zelfs trachten te manipuleren in het eigenbelang.
MIS is offline   Met citaat antwoorden