Wat doe ik hier eigenlijk?
Vragen jullie jezelf dat nooit eens af?
En dan heb ik het niet over de occasionele poster maar over de die-hards die hier nagenoeg elke dag zitten.
Je staat 's morgens op, doet de bengels naar school, zet nen bak koffie en gaat dan eens kijken wat er op P.be te beleven valt.
Voor je het weet is het dan middag en alle dingen die je al zo lang van plan was te doen schieten er weer eens over. Terwijl het hier eigenlijk elke dag hetzelfde gezever is.
Soms denk ik echt dat ik hier beter voorgoed wegblijf of hoogstens een of twee keer per maand eens langskom. Het is immers niet dat ik niks anders te doen heb, het probleem is gewoon dat dit forum zo verdomd verslavend is. Net als hasj ja, dat weet ik, maar mijn hasjgebruik heb ik beter onder controle dan mijn forumgebruik. Bovendien bezorgt mijn hasjgebruik mij meer voldoening dan dit forum.
Daarom bewonder ik bv. Monocle ook. Ik vind het jammer dat hij weg is, maar ik kan hem geen ongelijk geven. De uren die je hier verspilt kan je evengoed aan nog leukere dingen spenderen. En die zijn er in overvloed. De kunst is gewoon om af en toe eens buiten te komen en niet de godganse dag voor dat stomme pc-scherm te hangen. Zoals nu weer. Terwijl ik evengoed aan mijn motor kan gaan sleutelen, met de hond kan gaan wandelen, een toerke lopen of fietsen, een beetje kokkerellen, familie of vrienden bezoeken,... noem maar op.
Vandaar mijn vraag; Ben ik echt de enige die hier vaak zit te posten met een gevoel van "ga nu eens iets anders doen eh seg"?
Wat er ook van zij, ik ga de zaak nog eens een tijdje verlaten. Niet voor eeuwig waarschijnlijk, dat hou ik toch niet vol, maar gewoon om eens te kijken welke andere dingen mij evenveel of meer voldoening schenken dan een forum. Ik ga niet stoppen op 11000, ik ga om te beginnen gewoon eens proberen om niet over die 11000 te gaan voor mijn verjaardag.
Als dat zou lukken zou ik al heel trots op mezelf zijn.