Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirupo
Ik hoop dat Israel voor eens en altijd korte metten maakt met de Palestijnen.
Dat had eigenlijk al veel eerder moeten gebeuren. Al jaren duren die toestanden daar met dat zooitje stenengooiende islam extremisten. Je moet al heel wat geduld hebben om dat jaren aan je grenzen te tolereren. Heel veel geduld hebben die joden.
Het is hun land niet zegt men wel eens, waar is dat dan wel vraag ik me af?
Hun enige probleem is dat ze geen islamieten zijn.
Palestijnse vrouwen en kinderen zijn slachtoffer. En wat met joodse kinderen die dagelijks omkomen door terroristische aanslagen.
Hun leven is van geen belang, want het zijn geen Islamieten toch?
Deze wereld zou veel beter af zijn zonder enige religie.
En laten we maar meteen beginnen met de meest extremistische en onverdraagzame, de islam of de reden van alle oorlogen in deze wereld.
|
Zoveel zever in zo'n korte tekst
Geduld hebben om al dat geweld aan uw grezen te tolereren?? Welke grenzen??? Deze genzen die Israël zelf met dag dag dieper in Palestijnse grondgebied trekt?? Gaat ge ook op uw lui gat zitten als er morgen een inbreker voor uw deur staat??
En u bent het stereotype dat ik bedoel, zonder veel kennis van de situatie er de Islam weer bijhalen. Ja, u hebt gelijk, het is de schuld van de Islam dat de Palestijnen hun grond kwijt zijn aan de Joden.
Joodse kinderen die dagelijks sterven door terreur?? Waar? Wanneer? Hoeveel kinderen? Kunt u hierop een antwoord verzinnen? En geef dan een zelfde antwoord over Palestijnse kinderen. Ik wacht op uw reactie....