Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Dus is er zéér veel kans dat meneer delcom buitengelopen is omdat zijn beesten lawaai makten omwille van een verdwaalde dronken gebuur of een veldmuis of een rat in de tuin.
|
de eerste keer was er één persoon aan mijn bestelwagen aan het prutsen, ik heb dit kunnen zien door door mijn raam te loeren, ik ben toen onmiddelijk naar buiten gerend (onderweg mijn mechelaar meegenomen) doch de persoon in kwestie zette het op een lopen.
de tweede keer was bij de betreffende buren, mijn honden waren aan het blaffen toen ik opeens ook glas hoorde breken, opnieuw ging ik samen met mijn mechelaar achter de persoon in kwestie aan (in dit geval personen want ze waren met twee). in het achtergelegen bos ben ik hen kwijtgeraakt.
de derde keer (een drietal maanden terug) zag ik (toen ik door mijn raam keek als reactie op het geblaf van mijn honden) lichtschijnsel op mijn grond alsook op die van een buur (niet betreffende buur). ik ben onmiddelijk naar buiten gegaan, opnieuw mijn mechelaar bij de hand genomen en erachteraan gegaan doch ontsnapten

ze me deze keer met een auto die blijkbaar verderop geparkeerd stond. ze scheurden weg met gedoofde lichten (wat eigenlijk niet verstandig is want het is een betrekkelijk gevaarlijke weg naar onze huisjes.
het gaat hem dus zeker niet over een veldmuis of een verloren gelopen dronken buur.