Los bericht bekijken
Oud 5 januari 2009, 21:43   #122
Demosthenes
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
De Hezbollah hebben ze niet uitgeschakeld omdat ze hen niet konden uitschakelen en omdat er teveel Irsaeli's als gekwetsten of in een lijkenzak moesten worden afgevoerd. Zelfs toen er enkele Israeli's werden gevangen genomen wilden de Israeli's van geen wijken weten en wilden ze de soldaten kost wat kost terug. En toch zijn de joden moeten wijken... Zo zit de zaak in mekaar.

Met dat uitschot bedoel ik de Hamas en het Israeli's leger en vooral de Israelische machthebbers. Dat zijn precies de mensen die ik als 'uitschot' betitel.
Kom , kom , kom, Israël beschikt over wapens die , indien ingezet ,bij wijze van spreken in één keer een vierkante kilometer schoonvagen.
Omwille van toch een ruime ethische bekommernis worden dergelijke wapens niet ingezet. Als Hezbollah echt weg moest zouden ze wel degelijk weg zijn.

Mochten dergelijke wapens in het bezit zijn van de terroristen , ik vermoed dat deze dan wel iets minder ethisch te werk zouden gaan.
Dit alles is uiteraard maar mijn persoonlijke mening en het is u uiteraard toegelaten het hiermee niet eens te zijn.
Demosthenes is offline