Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius
Tjonge, tjonge, wat een stukje scheld- en insinuatieproza... Leg effe uit wat daar nu eigenlijk mee gezegd is, Sus, want de boodschap komt allesbehalve over.
|
Wat daar gezegd wordt? Heel simpel: dat de foto's die Derk plaatste wel degelijk fake zijn, en dat alle foto's en nieuws uit de Gaza-strook dus afkomstig zijn uit één enkele bron, te weten die Ramattan News Agency, en dat dus Reuters, de BBC, CNN en de rest van de wereld hun foto's en nieuws enkel van Ramattan News Agency krijgen. Dat het dus bij lange na niet een objectieve nieuwsbron is en dat dus ze gewoon acteurs gebruiken om het één en ander behoorlijk aan te dikken en erger te maken dan het wellicht is.
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik de burgerslachtoffers onder de Palestijnen, want die zijn er natuurlijk, net zoals onder de Israeli's overigens, niet zou betreuren, want dat doe ik wel.
Maar het één en ander wordt dus enorm grof uitgebuit door RNA, in hoedanigheid van spreekbuis voor hamas, en dat is een zeer kwalijke zaak. En u had dat kunnen weten E. Gidius, als u gewoon even die linkjes had geopend en gelezen en gekeken wat daar staat.