Los bericht bekijken
Oud 6 januari 2009, 23:20   #114
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Het is niet Israël die zweert bij Allah de Palestijnen te vernietigen.

Ik vraag me af hoe je zou reageren mochten de moslims in België de ondergang van de Belgen openlijk zweren en zich daar ook naar gedragen door quasi dagelijks beschietingen uit te voeren op lukrake Belgische doelwitten, omdat ze zogezegd onderdrukt worden.

Als alle onderhandelingen, maar niet helpen, de beschietingen maar niet ophouden...

Als zij deze beschietingen uitvoeren vanuit scholen en hospitaals...

Als zij zelfs als de VN-Blauwhelmen zouden tussenkomen, het lef hebben om ook deze als schild te gebruiken....

Ik zou wel eens willen zien wat je dan zou doen.

Paulus.
Ach komaan, Israel heeft zelf die haat bij de Palestijnen tegen z'n staat gecreëerd.

Uw vergelijking met moslims in België gaat niet op. Wij zijn hier de allochtonen en worden hier niet onderdrukt zoals de autochtone Palestijnen door de allochtone Israeli's in het Midden-Oosten. Belgische moslims hebben dus geen reden om tegen België te zijn.

Ik noteer ook dat het volgens u blijkbaar toegelaten is om voor de vernietiging van de Belgische staat te staan (cfr. Vlaams-nationalisme, Vlaamse Onafhankelijkheid) maar het land Israel daarvoor net iets te "heilig" is....
Uh-Huh is offline