Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry
"Bent u wakker?" Ik wel. Mag ik er U even op wijzen dat U het bent die in twijfel trok of die wetenschappers er wel van zouden geweten hebben.
Het antwoord daarop vindt U in "[i]"Dat moeten toch krakken geweest zijn he die Duitsers, dat die zo maar miljoenen mensen konden deporteren en massaal uitroeien zonder dat er iemand van wist. Wij zouden al moeite hebben met één iemand de nek om te draaien en het stil te houden, maar nee hoor, zij konden dat met miloenen. O ja,... men wist dat ze massaal gedeporteerd werden maar niemand wist naar waar en niemand die zich afvroeg hoe en met wat dat ze die gingen in leven houden. Weet jij wel goed hoeveel bergen eten er daar voor nodig zijn om nog maar te zwijgen over de huisvesting. Van waar moest dat komen en langs waar werd dat aangevoerd en waar moesten die immens grote steden zich bevinden waardat ze die joden naar toe voerden en waar ze ( niet afgeslacht) hadden moeten verblijven. Was niemand niet opgevallen. Raar he, ...heel raar!!! Hallo, wakker worden."
Wat die privé berichten betreft. Laat ons het maar verden open en bloot uitvechten. Je moet die andere ook hun pleziertje gunnen hé.
|
Met alle respect, maar uw stukje hierboven getuigd van weinig historische kennis omtrent WOII. U wist blijkbaar niet eens dat men de "untermenschen" in concentratiekampen onderbracht?
Naar mijn mening hebt u niet de nodige kennis om te discussieren omtrent dit onderwerp (geen direspect).
"Wat die privé berichten betreft. Laat ons het maar verden open en bloot uitvechten. Je moet die andere ook hun pleziertje gunnen hé."
Als het aan mij lag, dan zou ik de anderen zeker hun pleziertje gunnen, en deze discussie hier verder zetten. Echter gunnen bepaalde personen ons dat pleziertje niet. Het lijkt me in ieder geval geen goed idee om deze discussie hier verder te zetten. Mss een ander topic openen?