Los bericht bekijken
Oud 7 januari 2009, 16:08   #532
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
"Deze vraag heb ik u elders ook al gesteld aangezien u daar ook het onderwerp met alle mogelijk moeite daar naar toe wilde te krijgen."

Hier hebt u het totaal bij het verkeerde eind. Lees deze discussie nog eens door, en u zal zien dat ik niet degene was die over 'uwe' Adolf en de rest van de 'mikmak' begon.

"Ik ken mijn ideologie"

Citaat:
Zou je niet zeggen.
Wat zou u niet zeggen?

"heb er dan ook veel over gehoord, gelezen en er veel over meegekregen van 'mensen' die het van in de begin jaren tot het einde hebben gekend."

Citaat:
Allemaal zeer objectieve bronnen natuurlijk.
Uw bronnen zijn zéér objectieve bronnen daar valt zéér zeker niet aan te twijfelen.

"hadden deze het over nadelen en voordelen"

Citaat:
Ik zie persoonlijk geen voordelen in het afslachten van 11 miljoen zogenaamde 'untermenschen'. U wel?
Was dat geen 6.000.000?

"Dit in tegenstelling tot u en zovelen die met een hand in hun reet vertellen wat de eigenaar van die hand wenst dat ze vertellen en verkondigen."

Citaat:
[i]U verwerpt blijkbaar 90% van de historische kennis omtrent dit onderwerp?[/
I]
Aub een beetje bescheiden blijven niet. Wat betreft historische kennis, voor deze kennis moet men wel bij alle partijen een oor te luisteren leggen, niet alleen bij hetgeen zich bevrijder noemt.

"buiksprekerspop"

Citaat:
En buiksprekerspop kan niet voor zichzelf denken, ik wel .
Een goed gedacht van uzelf is al veel waard niet.

"Maar het is een feit"

Citaat:
feiten hebt u blijkbaar niet veel kaas gegeten.
U blijkbaar wel, maar de vraag is van welke feiten?

Citaat:
LateVan n we nu a.u.b. weer ontopic gaan. Als u mij nog iets te zeggen hebt, doet u dit maar via een privébericht.
Bedoelt u, Gewelddadige moslim demonstratie tegen israel te Antwerpen? Daar hebt u dan eindelijk een punt. Indien ik u iets te zeggen zou hebben, mag dit door iedereen gezien en gelezen worden, hou niet zo van dat stiekem gedoe.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 7 januari 2009 om 16:11.
ERLICH is offline