Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose
"Natuurlijk wel dat ik dat weet maar U snapt nog steeds niet waarom ik er zo op reageer."
Ik snap idd niet waarom u zo reageert.
"Ik krijg eerlijk gezecht de indruk dat U zeer slim bent en goed op de hoogte aangaande alles wat er in de boekjes staat waar dat u zich ook graag van de domme houd als er iets of iemand die boekjestheorie in vraag steld en vooral wanneer iemand u in uw Amerikaans gezind kruis tast."
Wat er in de boekjes staat is niet altijd 100% correct idd, dat ontken ik ook niet. Echter doet u alsof alles wat er in die boekjes staat 'onzin' is. Daarmee gaat u ook in tegen 90% van de geschiedkundigen en historici. U mag gerust uw eigen interpretatie hebben over historische zaken (ik heb die ook). Het probleem is echter dat bepaalde mensen daarbij de werkelijke feiten vergeten.
"wanneer iemand u in uw Amerikaans gezind kruis tast."
Hier doet u het weer. Waar haal jij het om mij weer in een hokje te duwen? 
Ik ben niet Amerikaans, Russisch, Brits, Duits, Chinees of Oegandees gezind. Ik probeer enkel MIJN visie te geven van de feiten. Dat die voornamelijk overeenkomt met de volgens u 'PC'-boekjes, is toevallig dan.
"Overigens, wij zijn de enige die hier iets zinnig schrijven dus als dat de andere stoort is dat hun zaak."
Hier hebt u 100% gelijk!
"Ik zou het eerder wenselijk vinden dat er ook eens enkel onder hen hun visie gaven zolang ze maar neerkomt op hun eigen mening en niet puur na-apen van boekjes inhouden zo van dat."
Vraag ERLICH eens. Die lijkt mij wel een interessante visie te hebben omtrent dit thema.
"het staat hier geschreven dus zal het wel zo zijn”, zo van die kiekens zonder kop mentaliteit."
Tsja, je kan moeilijk ingaan tegen 90% van de geschiedkundigen en historici. Dat kan je wel natuurlijk, maar geloofwaardig is het alleszins niet!
"Dus blijft er toch maar alleen de mogelijkheid over dat die mensen uitgeroeid werden. Dat snapt zelfs een kind van 7 jaar wat zouden dan die geleerde wetenschappers niet uit zich zelf tot die bevinding zijn gekomen.
Nu mee?"
Die wetenschappers hadden ook ogen in hun kop hé. Natuurlijk wisten ze af van de deportaties en concentratiekampen. Ik vraag mij af of ze ook daadwerkelijk ieten van die massale uitroeiingen?ts afwis
|
"Ik ben niet Amerikaans, Russisch, Brits, Duits, Chinees of Oegandees gezind. Ik probeer enkel MIJN visie te geven van de feiten"
Ik kan mij niet ontdoen van de indruk dat uw visie dan toch lichtjes amerikaans getint is.
"Ik vraag mij af of ze ook daadwerkelijk ieten van die massale uitroeiingen afwisten?"
Kan moeilijk anders geweest zijn he

En in dat geval staat het vast dat, zoals ik al eerder zei, de Amerikanen evengoed boter op het hoofd hadden. Ook al past dat helemaal niet in de boekjes.