Los bericht bekijken
Oud 7 januari 2009, 21:37   #548
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Er waren idd bepaalde moslimdivisies die aan de Duitse zijde vochten.
Zoals bv. de Bosnische 'Handzar' divisie. Die telde ongeveer 18.000 moslims.
Maar wat is 18.000 op 350 miljoen moslims?
Al waren ze maar met 18 man, dan nog... en trouwens, hoeveel weerloze burgerslachtoffers kunnen 18.000 moslimmilitairen maken, denkt u ?
Wsl iets meer dan er blaadjes aan uw kelk hangen, vermoed ik.

Anyway, wel fijn dat u de historische band tussen de islam en het nazisme toegeeft, en de hedendaagse foto's en artikelen van Hamas-militanten die paraderen in onvervalste SS-stijl, liegen er ook niet om.
Echter, heeft u al eens 1 moslim z'n afkeur over die Duitse deelname horen uitspreken of over die recentere Hamas-copycats ?
Heeft u, in tegenstelling tot de Europese regeringen, het Vaticaan, etc, en laatst zelfs nog de eerste burger van A'pen, ooit al een moslimvereniging of -regering of welke islamitische afvaardiging dan ook, hiervoor excuses weten aanbieden aan de Joodse gemeenschap ?
Zou u me daar een link van kunnen bezorgen, indien mogelijk ?
Indien niet, vraag u zich dan eens af waarom dat zo is.

Citaat:
Aan de geallieerde zijde vochten ook moslims. Denk maar aan de vele
Noord-Afrikanen in het Franse leger. Er hebben zelfs Marokkanen gediend in België en Nederland, aan geallieerde zijde weliswaar.
Dat klopt, groot respect verschuldigd aan die gasten en ik vind het zelfs schandalig dat onze destijdse medestanders, door de EU veel te laat als oorlogshelden werden erkend.

Citaat:
Dat de moslims collectief achter de nazi's stonden is incorrect, als dat is waar u op doelde!
Ik doel nergens op, gezien ook niet alle Duitsers nazi's waren, maar laat gewoon een parallel verband zien, dat er is tussen de strategie van beide veroveringsideologieen, meer niet.
U maakt er verder maar van wat u wil, maar de dissociatieve poco-ontkenning loert hier om de hoek.

Citaat:
U bent duidelijk doordrongen van haat jegens de moslimcultuur. Iets zinning zal er bij u ook niet meer uitkomen vrees ik.
Ik heb duidelijk niks tegen welke cultuur an sich dan ook, maar als de rode draad van die moslimcultuur onderwerping aan een of ander godje betekent en mij au fond als een minderwaardig mens beschouwd, omdat ik door geboorte en afkomst toevallig niet aan die cultuur deelneem, dan vertellen m'n overeindgekomen nekharen, dat ik dat soort 'cultuur' niet echt wenselijk acht, voor de maatschappelijke dynamiek van de culturele en democratische waarden waarmee ik ben opgegroeid.
Gesprekken met willekeurige mensen uit m'n werk- en leefomgeving, leren me dat ik niet alleen sta met die mening.

Uw verwijt aan m'n persoon is er dus geen, gezien u haat verwart met onderbouwde kritiek.

Iets wat van ver zou kunnen lijken op een democratische meerwaarde, heb ik tot nog toe niet mogen ontdekken in die uiterst stichtende en vredelievende islam, maar laat het vooral niet na me hierover in te lichten.
Gezien u dan blijkbaar wel liefdevol doordrongen bent van de moslimcultuur, kunnen m'n eenvoudige verzoeken hierover niet al te moeilijk zijn en kan u uw zinnige dingen over dat goddelijk surplus hier of in een andere topic helemaal kwijt.

En om on-topic te blijven, de geweldadige AEL-moslimaanhang die op alles mept, stampt en breekt wat hun koranisch gekleurde betogingpad kruist, zijn van dezelfde rascistische nazi-microbe gebeten als hun grootouders destijds in WOII, alleen stond er nu gelukkig een politiemacht opgesteld tussen hen en het geviseerde doel, anders had de Koekestad mss een Kristalnachtje revisited kunnen meemaken.

Verlies vooral je waterpeil niet uit het oog, Weisse Rose, je maagdelijke teint zou er wel eens onder kunnen lijden...

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 7 januari 2009 om 21:41.
Diego Raga is offline