Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Daar ga ik niet mee akkoord, het is noch de schuld van de armen, noch de schuld van de rijken.
Het is de schuld van de internationale banken en meer bepaald de elite die erachter zit en het gebruik als manipulatieinstrument voor de economie om haar eigen doelen te bewerkstelligen.
|
je verward feiten met een mening
jij bent van mening dat het de schuld is van de banken
terwijl het een feit is dat de democraten Fany Mae en Freddy mac hebben VERPLICHT om leningen te geven aan armen, die dat vervolgenms niet hebben terug betaald en zodoende 1.000.000.000.000 USD uit het bank systeem hebben getrokken en dat heeft de crisis veroorzaakt
dat is dus niet mijn mening, m,aar de feitelijke waarheid
mnijn mening; het komt door de stand van de sterren, de meerderheid van de mensen zijn onder invloed van de stan van de sterren en planeten eerder emotioneel dan rationeel, dat is volgens mijn mening de ware oorzaak
maar goed, ik wou dus het punt maken dat er teveel mensen, zeker in de media jouw mening delen; herhaal de leugen vaak genoeg tot iedreen er van overtyuigd is dat alles per definitie de schuld is van de rijken en uiteraard armen per definitie nooit fout kunnen zijn ... bedank om mijn punt te bevestigen