Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2004, 21:06   #7
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pipatovenaar
Wel wel wel,
Zou het kunnen dat er een van beide partijen uit zijn nek aan het kletsen is, en waarom geloof in in die materie meer de Bond Beter leefmilieu dan u?

Als ik een diagnose wil van mijn wagen, dan laat ik die bij voorkeur ook uitvoeren door een garagist; al weet mijn bakker meestal ook al perfect van op voorhand wat er mis is, en dit zelfs zonder mijn auto gezien te hebben!!!
Als u zelf al aanhaalt dat u diagnoses het liefst laat uitvoeren door mensen met enige kennis van zake, waarom dan toch vertrouwen op Greenpeace en co? Denkt u echt dat die mensen de technische achtergrond hebben om zinnige uitspraken te doen over zulke materies? Als ik bijvoorbeeld zie dat men bij Greenpeace nog steeds niet verder kan denken dan die vervloekte vaten vol kernafval, dan stel ik me daar toch wel serieus vragen bij. Logischer lijkt het me om voor die diagnoses eens een beroep te doen op wetenschappers die thuis zijn in het bewuste domein ipv botweg te vertrouwen op de ideologische visie van een groepje groenen...
Sfax is offline