Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT
Waarom doet hij dat zelf?  Dat hij iemand betaald om die beesten te voederen en te scheren. Het is goed om iets op te lopen. 
|
Het is vooral goed om niks op te lopen... 80 jaar en nog steeds één van de fittere opa's die ik ken. Een beetje minder sinds m'n grootmoeders gaan maar dat heeft niks met zijn fysiek te maken...
En neen hoor scheren doet hij ze zelf niet...nooit gedaan overigens. Heb jij ooit gezien hoe dat gaat?
Mijn opa kan waarschijnlijk wel iemand betalen (zelf met zijn schamel pensioen van kleine zelfstandige boer [ja M je leest dit goed] van rond de 500€/maand) maar dat wil hij niet. Die beesten zorgen voor hem voor een extra spaarcentje waar hij nog steeds heel blij om is (ik heb me altijd afgevraagd waarom want ik denk niet dat hij het nodig heeft)... Jah en ook fier op zijn schapen natuurlijk ze zijn inderdaad heel mooi (tzijn die met zwarte koppen en zwarte poten en gewoon wit wol...heeft een naam maar die ken ik niet hé...al merk ik wel vaak dat hij mij zijn passie wil overbrengen

).