Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2009, 03:20   #2
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Insdeath Bekijk bericht
Hallo allemaal

Dit is mijn eerste post op dit forum; ik ben hier toevallig terecht gekomen nadat ik wat onderzoek deed over 9/11 en alles wat er mee te maken heeft.

Daar ik geen recente discussie vond wat dit onderwerp betreft, besloot ik maar een eigen topic te starten. Hieronder noteer ik een heleboel dingen waarvan ik denk dat het feiten zijn. Ik zou graag weten wat anderen (jullie dus) hierover denken.

Dit is wat ik allemaal weet over 9/11:

1) In WTC-torens 1 en 2 zijn twee vliegtuigen gecrashed

2) De WTC-torens 1, 2 en 7 storten alledrie in. Niet door de vliegtuigcrashes, maar door explosieven in die gebouwen zelf (indien je wenst kan ik - betrouwbare - bronnen geven om dit te bewijzen)

3) De 'mainstream media' heeft de aanslagen toegewezen aan een - indertijd door de Amerikanen getrainde - terroristische organisatie, gekend onder de naam Al-Quaeda.

4) Deze aanslagen werden door de Amerikaanse regering beschouwd als 'de aanslag van de eeuw' (of toch iets in die aard). En nochtans... (zie puntje 5)

5) De Amerikaanse regering deed geen moeite om aan de waarheid te komen. Het gekende '9/11 Commision Report' is een rapport dat op niks slaat, en waar geen rekening gehouden wordt met de feiten.

6) Wanneer overheidsambtenaren met de feiten geconfronteerd worden, negeren ze die, of doen ze ze af als nonsens.

7) De aanslagen leidden - direct of indirect - tot de oorlogen in Afghanistan en Irak.

8) Al-Quaeda en degelijke terroristische organisaties bestaan in werkelijkheid niet. Ze worden door de Amerikaanse regering gecreëerd en 'onderhouden'.

Wat ik mij nu afvraag is het volgende; hoe kunnen de mensen bewust gemaakt worden dat de Amerikaanse regering hen de hele tijd leugens aan het vertellen is; en hen steeds meer en meer in hun macht aan het krijgen is.

Een klasgenoot van me zei nog niet zo lang geleden (sarcastisch): "Binnenkort zullen we allemaal met een ingeplante chip rondlopen".

Dit lijkt science fiction, maar is het niet.

De technologie bestaat. Het heet RFID - Radio Frequency Identification, oftewel Radiofrequente Identificatie. Wel grappig, het is diezelfde klasgenoot van de quote die een thesis heeft gemaakt over de werking van zo'n chip. En ik kan u verzekeren, het is beangstigend verbluffende technologie. Het is een chip die kan gebruikt worden om informatie in op te slaan, en kan - in de toekomst - ook gebruikt worden om mensen te lokaliseren (soort van GPS dus). In de Verenigde Staten zijn niet zo lang geleden dergelijke RFID-chips ingeplant onder de huid van baby's.

De reden waarom mensen toelaten - en zelfs anderen aansporen - om zo'n chip in te planten, is omdat men bang is. Men is bang voor aanslagen, men is zelfs bang om hun kinderen op straat te laten spelen.

Deze angst werd gecreëerd door de aanslagen op 11 september. Mensen worden bang van terroristen, en dus gaan die mensen aan hun eigen overheid vragen (eisen bijna) om de veiligheid te verscherpen en verbeteren.

En dit is exact wat de Amerikaanse overheid wil: absolute controle over zijn bevolking. Daardoor kan men wetten uitvaardigen die het volk anders nooit zou accepteren. Door 9/11 heeft men het recht je huis te doorzoeken en je te arresteren zonder enig recht op een advocaat. En dit is slechts één voorbeeld.

En ik vrees dat het in de Europese Unie later ook zo zal vergaan.

Jouw mening? Deel ze hier!

Tussen haakjes: er zijn nog zoveel meer dingen die ik recentelijk heb ontdekt en die ik hier kan vertellen, maar dan zouden we te veel afdwalen.
Althans bedankt om de moeite te nemen dit alles te doornemen
oh no another one ... is de topic over 9/11 in het forum internationaal niet goed genoeg?
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden