Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilette
1. Mij een zorg. Ik heb een hekel aan al die sportporgrammas en hun overdreven aandacht voor voetbal.
2. De meeste Belgen heb een frituurtoestel in huis. Daarvoor hoef je België niet te laten kolonisren door Kebabzaken.
3. Dat zijn kleinverdieners. T'is niet met hun belastingen dat de pensioenen betaald zullen worden. Ook niet de sociale woningen, kindergelden, knuffelambtenaren in het onderwijs, en uitkeringen die hun familieleden opsouperen.
4. Van de eerste heb ik al gehoord, niet door zijn culturele bijdragen ,maar door de mediaaandacht voor zijn support aan Hamas. Van de tweede heeft geen kat al gehoord.
5. Cijfers vrijgegeven door de bevoegde overheden.
|
Grappig hoe u naast de kwestie begint te praten. De vraag was om 5 voorbeelden te geven waarbij migranten positief naar voor zijn gekomen. Ik heb die gegeven.
U begint dan volop te zwammen dat voetbal u niet interesseert en dat Belgen hun frieten maar thuis moeten bakken indien ze een snelle maaltijd willen.
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
|