Los bericht bekijken
Oud 19 januari 2009, 18:28   #31
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Roken: persoonlijk gegeven waar derden niet ongewild in betrokken, bevoordeeld of benadeeld worden
U staat op de bus te wachten en de persoon naast u steekt een sigaret op en blaast de rook in uw richting. Niet ongewild zei u?

Citaat:
Motorsport: persoonlijk gegeven waar derden niet ongewild in betrokken, bevoordeeld of benadeeld worden
U wandelt nietsvermoedend door het bos op een mooie namiddag om van de frisse natuur en de stilte te genieten, en plots wordt u voorbijgereden door een persoon op een ronkende, naar benzine stinkende crossmotor die het hele bos als zijn persoonlijke speeltuin beschouwt. Niet ongewild zei u?

Citaat:
Schuttersport: persoonlijk gegeven waar derden niet ongewild in betrokken, bevoordeeld of benadeeld worden
Dat gebeurt doorgaans in en op besloten gebouwen en terreinen, die men kan mijden, en daar heb ik bijgevolg geen problemen mee.

Citaat:
Vleeseten: persoonlijk gegeven waar derden niet ongewild in betrokken, bevoordeeld of benadeeld worden
Het gaat niemand iets aan wat ik eet, dus ook hier geen problemen mee. Tenzij ik besluit om kannibaal te worden en ongewild mijn medemensen op ga eten natuurlijk.

Citaat:
Opvoeding: persoonlijk gegeven waar derden niet ongewild in betrokken, bevoordeeld of benadeeld worden
En wat als het op te voeden kind mishandeld wordt en u heeft daar weet van? Het dunkt me dat u dan de opvoeder(s) van dat kind aanspreekt danwel de nodige instanties waarschuwt, of u dat nu eigenlijk wilt of niet. En daarmee bent u dan ongewild bij die zaak betrokken geraakt.

Citaat:
Racistisch wereldbeeld: persoonlijk gegeven waar derden wel ongewild in betrokken, bevoordeeld of benadeeld worden
En hier, beste gevallen engel, valt u alweer door de mand, want dit is precies wat ik bedoelde met: "mensen die een andere mening toegedaan zijn dan het politbureau van de politiek correcte linkse kerk voorschrijft, al snel de predicaten racist, fascist, nazi en afgeleiden daarvan in allerlei varianten naar hun hoofd geslingerd krijgen als zij het wagen om de negatieve gevolgen van die linkse multiculturele wensdroom in vraag te stellen."
Want ik bevoor- noch benadeel iemand hiermee, noch worden mensen hier ongewild bij betrokken. Het staat eenieder ook vrij niet naar mij te luisteren danwel niet mijn schrijfsels te lezen.

Citaat:
Hopelijk ziet u het verschil
Hopelijk zult u ooit ook het verschil gaan zien, en zult u ophouden met recht trachten te praten wat krom is.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden