Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Ik kan er nog steeds niet bij waarom onze beleidsmakers zoveel zelfhaat ten toon spreiden.
Het is blijkbaar heel normaal om mensen, die onze Westerse maatschappij bekijken als de natuurlijke erfvijand van hun religie, te helpen om hun doelstellingen te bereiken.
Deze doelstellingen houden onder andere in om elk gebied waar zij naartoe trekken om te bouwen tot Islamgebied, waar uiteraard geen andere wet of religie mag gedijen buiten de Islam.
Blijkbaar wordt dit om één of andere duistere reden niet gezien als een bedreiging maar zelfs aangemoedigd als zou het een culturele verrijking inhouden.
De burgers van dit land echter zien maar al te goed waar dit zelfdestructief beleid toe leidt.
Op 13 juni 2004 zullen dan ook die partijen beloond worden die resoluut ingaan tegen de Islamisering.
Fervent Nationaal keert zich resoluut tegen elke vorm van Islamisering van onze maatschappij in het algemeen en van België in het bijzonder.
België Veilig en Leefbaar voor Alles!
|
Ik heb niet het gevoel dat Antwerpen geislamiseerd wordt, ik woon nochthans in't centrum van de stad. Kan jij mij eens aanduiden waar dat fundamentalisme zich precies afspeelt? (straat, wijk?)
|
Kom eens buiten hé, Piano!
Ga eens wandelen in de Stuyvenbergwijk of in Borgerhout of in Deurne Noord of op het Kiel etc...