Los bericht bekijken
Oud 1 april 2004, 16:33   #146
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werkslaaf
Mag ik even verwijzen naar het volgende document: http://www.weblex.irisnet.be/data/Cr...9/n/images.pdf

Quote: "Uit een vraag van den Heer Van Den Eynde van Minister Verwilghen in de Kamer blijkt dat er in het Brussels Gewest gemiddeld één groepsverkrachting per week plaatsvindt. De daders zijn meestal minderjarige migranten."

Beste Filosoof, u mag nog 20 keer lulkoek verkopen, maar die taal is voor de meesten onder ons duidelijk. Waarom u er zo hoognodig Johan De Mol en het Vlaams Blok bijsleurt is me een raadsel.

Blijf rustig verder filosoferen, dat gaat helaas niets veranderen aan de feiten.

Alsook verwijs ik naar de recente veroordeling van de criminele groep "Black Demolition", verantwoordelijk voor groepsverkrachtingen van minderjarigen tot 13 jaar! (allemaal zwarte daders, by the way)

PS. graag had ik ook dat u dit verder besprak onder de juiste topic, namelijk in dit forum onder "groepsverkrachtingen".

De topic hier is feitelijk: "OVERAL WAAR ER MOSLIMS ZIJN IS ER OORLOG".
Quote: "Uit een vraag van den Heer Van Den Eynde van Minister Verwilghen in de Kamer blijkt dat er in het Brussels Gewest gemiddeld één groepsverkrachting per week plaatsvindt. De daders zijn meestal minderjarige migranten."
zoals je zélf citeert:
Citaat:
"Uit een vraag van den Heer Van Den Eynde van Minister Verwilghen in de Kamer blijkt "
Uit een vraag k�*n gewoon niets blijken, behalve de (in dit geval zéér dubieuze) interesse van degene die de vraag stelt. een vraag bewijst juist niets ( het antwoord wél, eventueel, maar dat was dus niet het geval..... Raf en ik wezen je ook al op die fout in het eerste forum waar je met dat "broodje-aap" kwam leuren!
De misdadigers (geen marokkanen en geen moslims trouwens), zaten al lang achter slot en grendel toen jij aan het roepen was dat het gebeurde...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden