Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop
Het wordt hoog tijd dat men hem zijn ministerportefeuille afneemt: die mens is werkelijk zot geworden!!
Zitten er dan geen dokters in zijn familie die hem kunnen laten opnemen??
|
Inderdaad, Bert heeft vroeger al eens minister van sport geweest.
Ik heb daar ervaring mee gehad vanuit topsport opleiding. In twee sporten zelfs.
Die man was onbekwaam. Was duidelijk gebuisd in zijn eind examen.
Nu is hij bezig met zijn herexamen. Opnieuw gebuisd tijdens de Olympische 2008.
Zijn schip is aan zinken. Men verlaat het schip van Bert. Deze week nog zijn beste vriendje topsportmanager Ivo Van Aken die het ziet aankomen. Men wilde het gehele topsport gebeuren naar Antwerpen trekken. Met enig voorbehoud, mag ik ook Topsport directeur Antwerpen Van de Wijngaert rekenen bij de vriendenkring Anceaux.. Mits enig voorbehoud.
We weten allen al een beetje wie de gedoodverfde nieuwe minister van sport wordt. Ulla Werckbrouck. Als insider kan ik dat toejuichen. Niet omwille van haar Olympisch topsport verleden. Maar omwille van gedrevenheid, kennis. Bert hoorde de klokken luiden, maar Ulla weet de klepel hangen. Ik ken deze dame tamelijk dicht.
Ik weet dat er tegenstanders zijn van LDD op deze fora. En wellicht zullen ze ook wel inspiratie vinden om Ulla te bekladden.
Ik stel voor dat deze mensen kijken as maandag naar tv “ eeuwige roem”. Daar doet ook Ulla mee. Zo leert u ze beter kennen. De opnames zijn enkele maanden oud.
Mag ik een voorspelling doen?
Men zal zonder GPS of kaart op de rug van een paard een bepaalde afstand moeten afleggen. Wie er het dichtst bij is, mag een ronde verder.
Mag ik nog een voorspelling? Ulla wordt nieuwe minister van sport. Haar voorbereidende werk op het federale ( belastinghervorming voor statuut trainers ) zal ze handig kunnen gebruiken om topsport opleiding in Vlaanderen te optimaliseren.
Weet u hoeveel een basis topsport trainer verdient in een topsportschool om 50 uur/week te werken? 1.300 € bruto.
If you pay with peanuts, you get monkeys.
The differents between stop en top is S ( dollar teken).
Hoogtijd dat Bert het veld verlaat en er iemand opkomt met ervaring , feeling, gedrevenheid en visie.