Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alain26100
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Zoals U schrijft: "begeleiding" noemt dat.
In feite meehelpen aan het exporteren van het conflict naar de Westerse wereld. Polarisatie doen ontstaan enz. Oproepen tegen al wat Joods, Amerikaans en later Westers is.
De toekomst ziet er mooi uit!
|
het zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar zie niet dadelijk de link tussen een radicaal religieuze site en het Vlaams Blok. Denk niet dat die site veel schokkender is dan wat er te vinden is op de site van pakweg Blood and Honour? Het Blok is trouwens een politieke partij met macht, of toch uitzicht op macht. en het is toch niet omdat er in Molenbeek of elders zwaar religieuze of fudamentalistische moslims rondlopen dat het Blok ineens gelijk zou krijgen?
Maar waarschijnlijk is het allemaal weer de schuld van de PS dat er islamisten rondlopen, of heb ik het fout? 
|
Beide zijn even verwerpelijk. En tegen beide zou eigenlijk moeten opgetreden worden. De wetten tegen racisme zijn daarvoor !
Dat de PS (en SP enz...) als regeringspartijen de ene ongemoeid laten en bij de andere alleen de puur politieke kant in een cordon zetten (want dat zijn politieke tegenstanders) is mijn inziens inderdaad mede te wijten aan deze partijen.