Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MissLucifer
Hallo iedereen,
Ik had graag een paar reacties gehad over de positieve en negatieve kanten van belgische internet providers...
Binnenkort ga ik verhuizen en met dat op het oog ben ik gaan snuffelen naar de verschillende internet providers, ik ben momenteel klant bij Telenet en heb er geen problemen mee, het minpunt is dat hun downloadlimiet heel laag staat tov anderen.....Ergens las ik een adsl EDnept ofzo voor 100gb en dat voor 30€  Maar tevens lees ik veel klachten over adsl...veel storingen, valse snelheden enz...
Ik weet niet meer waar of aan wie ik ervaring moet vragen, het is moelijk om te veranderen voor me omdat ik geen problemen heb met Telenet enkel limiet, maar stel dat ik dan naar adsl ga en enkel problemen krijg...sta ik daar schoon 
Kunnen jullie me helpen?
Alvast bedankt!!
|
Bij ons thuis is men van Telenet naar ADSL Scarlet (Belgacom) overgeschakeld en tot nu toe weinig klachten daarover gehad. Er zijn heel af en toe wel storingen maar die zijn eigenlijk verwaarloosbaar, zeker als je ze vergelijkt met de limiet en prijs van uw internetconnectie.
Oh ja, er was ook die ene keer dat de modem het begaf maar Scarlet (Belgacom) is snel in z'n service bij het verhelpen van problemen (i.t.t. tot bijv. Dommel - uit de praktijk ondervonden).