Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2009, 00:30   #617
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorman Bekijk bericht
Daar heb ik voor dit drama niemand over horen klagen hé onozelaar ! Nu een beetje met het vingertje staan zwaaien, 't is een creche hé, geen Alcatraz !
Die trut van kind en gezin stond kort na dit drama ook voor de camera vol eigendunk te kwaaken dat er een onderzoek moest komen naar hoe die gek daar kon binnenkomen! Dit is Belgie, straks wordt degene die de deur is vergeten sluiten zwaarder gestraft dan de moordenaar.

Al eens in een ziekenhuis geweest? Daar kan iedereen vrij binnen en buiten. In sommige gevallen zelfs midden in de nacht. Toen mijn moeder jaren geleden overleed kwam ik om 3u30 in het ziekenhuis aan, 1 persoon, verpleger of arts, ik zou het niet weten, vroeg me wat ik kwam doen, mijn korte antwoord terwijl ik de trappen al opging vond hij voldoende.

Als ik uw manier van denken moet volgen heeft die gast dus veel geluk gehad dat ik daar geen slachtoffers heb gemaakt.

Als er in deze zaak ooit personeelsleden zelfs maar worden verdacht van iets kots ik over de krant waar ik het in lees.

Noorman
Hehe, groot gelijk vriend, neem nu maar de hypothese dat er altijd kan gebeuren dat beide ouders niet tijdig aan die creche geraken om hun kinderen op te halen,en die hun famillie bellen waardoor een jonger famillielid wordt uitgezonden om zijn neefjes of nichtjes op te halen...

Achteraf is het altijd gemakkelijk te klappen....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden