Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2009, 14:52   #7677
Insdeath
Partijlid

Insdeath's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe zat het dan met die Squibs? (bewijs van explosieven volgens CD-theorists)
Deze theorie is voor discussie vatbaar. De stofwolken ontstaan volgens velen door de vloeren die op elkaar vallen en daardoor alle lucht (en stof) naar buiten persen.

Het kan ook wijzen op CD.

Ik weet het niet.

Éen ding die echter vaak over het hoofd wordt gezien is dat er wel degelijk ontploffingen waren in de torens (twee zelfs, veel mensen en reporters spraken over 'a secondary explosion'). Maar die kunnen door iets helemaal anders dan explosieven geweest zijn natuurlijk, voor zover er iets explosiefs in het gebouw aanwezig was natuurlijk.
De grootste vraag bij die explosies is WANNEER en WAAR IN HET GEBOUW ze afgegaan zijn.

Indien ze kort voor de instorting plaatsvonden, kan dat inderdaad het bewijs zijn dat explosieven gebruikt werden om de stalen kolommen te vernietigen, en is mijn theorie van de thermite inderdaad mis.
En van die thermite residuen ben ik het niet helemaal eens. Er zijn veel soorten Thermieten, die allen een ander residue geven. En veel mogelijke residuen werden gevonden op Ground Zero.

Maar wat mij het meest van al verontrust is dat er bijna helemaal geen onderzoek werd gedaan naar de staalresten die op Ground Zero lagen. Eerst en vooral omdat 99% van alle staal - onder toezicht - werd opgeruimd en naar China verscheept, zonder dat er ook maar enige onderzoekers mochten bij zijn (de opruiming van het staal was onder toezich van FEMA, en de vrachtwagens die het staal wegvoerden waren allemaal onder toezicht van GPS).

Slechts een honderdtal stukken staal (van de duizenden die er waren) konden worden onderzocht.

Maar waarom wordt er zelfs van die honderd stukken niks gezegd?? Behalve dat vele stukken geweldig verbogen waren. Waarom wordt er niet gezegd op WELKE MANIER ze het begaven????
Insdeath is offline   Met citaat antwoorden