Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2009, 15:21   #7683
Insdeath
Partijlid

Insdeath's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat een kettingreactie creërde en de rest van het gebouw doet instorten?
Zoals ik eerder aangehaald heb, een kettingreactie is nagenoeg onmogelijk doordat de centrale kolommen dat moeten tegengehouden, of toch op zijn allerminst vertraagd hebben. Ik weet dat de kolommen min of meer doorgesneden waren op plaats van impact, maar de kolommen daaronder waren toch onbeschadigd?

Ik zoek daarom vooral een verklaring voor het bezwijken van de onderste, onbeschadigde kolommen. En die is met explosieven (of iets dergelijks) makkelijk te verklaren. Welke andere theorie zou jij dan aanhalen?

Citaat:
Oh ik haat het wanneer jullie met dit zinnetje afkomen, dit is een dramatish flauwe verklaring en stelt niet de waarheid voor, en dient enkel als truther-propaganda om de dingen simpeler voor te stellen dan dat ze gebeurt zijn.
Ik weet dat het veel ingewikkelder is dan het op het eerste zicht lijkt. En het is juist daardoor dat truthers steeds verder op zoek zijn naar het antwoord. En die ligt vaak in kleine details.
Dat zinnetje dat ik daar gezet had was ironisch bedoeld...natuurlijk neem ik dat verhaal over die grotbewoners niet serieus.

Citaat:
Waarom niet? De kapers hadden waarschijnlijk geen idee hadden of ze het gebouw gingen doen instorten.
Dat is waar. Maar we stellen ons geen vragen over de kapers, maar eerder over de rol, en het vreemde gedrag van de Amerikaanse veiligheids- en andere overheidsdiensten.

Laatst gewijzigd door Insdeath : 26 januari 2009 om 15:22.
Insdeath is offline   Met citaat antwoorden