Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2009, 22:20   #488
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Waarom weer die komedie spelen???
Ik hoef je niet eens te antwoorden, je weet het zelf wel!
Denk je dat de meeste andere mensen niet weten waarover ik het heb?
40.000 Nederlanders die hier zouden zitten niksen of last verkopen of whatever, tiens, dat moet ik eens opzoeken....
Of heb je het over Marokkanen uit Nederland die naar hier komen afgezakt omdat ze het ginder wat lastiger krijgen?
Ik weet dat er soms zijn die tegen de kathedraal staan te wateren in Antwerpen en zo, dat wel , ja. (Nederlanders!)
P.S. DE meerderheid van de buitenlanders zijn Europeanen, Amerikanen, Japanners enz.-> en die passen zich ook niet aan (zie o.a. de Europese scholen�* e Noorderkempen zijn vergeven van Nederlanders, die in Nederland werken en nergens belastingen betalen- enige nuance in je denken zou geen kwaad kunnen- en de vet betaalde Europaese ambtenaren (die wij mogen betalen, of ben je dat vergeten) brengen ook niets bij- maar ja, die leven niet in Vlaanderen, dus zie je die niet, maar ze leven wel in Brussel en in de rand ervan (ooit gehoord van de problemen in Overijse, in Tervuren?-> natuurlijk niet, want het gaat daar niet om die verfoeide franstaligen, maar wel om evengrote profiteurs - arm Vlaanderen, dat uit eugen onmacht een vujand nodig heeft om zichzelf te bewijzen - helaas nemen ze de verkeerde vijand...
Boontjes is offline   Met citaat antwoorden