Los bericht bekijken
Oud 27 januari 2009, 12:21   #504
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Doe geen moeite met je cijfergegoochel...
Schrik dat je dan het onderspit zou moeten delven, als iemand wat cijfers aanhaalt ipv racistisch propagandamateriaal?
Citaat:
Er zijn er hier zogezegd maar 5% moslims volgens sommigen.
Zoals ik in mijn vorige postings al aanhaalde, lijkt zelfs die 5% een overschatting.
Citaat:
De meesten onder hen zijn dan nog brave gewone mensen, want anders "halen we de ganse bevolkingsgroep over dezelfde kam".
Religiositeit houdt mensen 'braaf' (alsof we hier aan het spreken zijn over op te voeden kinderen). Dat de meeste religieuze mensen niet snel zullen stelen of moorden lijkt me voor de hand liggend. Maar wie ben ik?
Citaat:
Moeten we dus concluderen dat 2 of 3% van de bevolking hier meer last verkoopt dan al de hier bovenstaande migratiecijfers samen?
Je zou er goed aan doen de termen als 'last' en 'braaf' te definiëren. Hoort te hard rijden met de wagen ook onder 'stout' zijn? En wat met belastingontduiking?
Als je die termen gedefinieerd hebt, mag je met je nieuwe definities proberen aan te tonen dat die vooral van toepassing zijn op 2 of 3% van de bevolking. En dan kunnen we verder discussiëren.
Citaat:
Daar gaat het om. Wat dacht je bewezen te hebben?
En je hebt uiteraard posting 498 hierboven en het voorgestelde artikel volledig doorgenomen?
Gelezen en becommentarieerd ja.

Laatst gewijzigd door Andy : 27 januari 2009 om 12:23.
Andy is offline   Met citaat antwoorden