Los bericht bekijken
Oud 27 januari 2009, 19:46   #1179
LcGrs
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Félicien Bwanatongo Bekijk bericht
Executie is de enige passende maatregel. Gevaarlijke gekken dienen geëuthanaseerd te worden.
Inderdaad. Stel dat deze Kim door een psychische stoornis er niet bewust kon aan doen, dan nog is dat de meest humane oplossing. Zowel voor hem als voor de maatschappij.

De maatschappij wordt niet meer blootgesteld aan ontsnappingsgevaar, terwijl Kim uit zijn lijden verlost wordt. Indien hij er niets kon aan doen, dan moet de executie wel op een zachte manier gebeuren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Indien hij echter een bewuste massamoordenaar is, dan moeten er minder zachte doodstraffen kunnen uitgesproken worden.

Guillotine, ophanging en voor de ergste gevallen steniging of de brandstapel.
Man man man... Ik heb in dit topic al heel wat erge onzin gelezen, maar bovenstaande combinatie overtreft echt alles...
Ik wil hier verder niet op reageren, anders ga ik dingen zeggen die ik niet wil zeggen...
Ik stel voor dat jullie beiden jezelf in een psychiatrische kliniek gaan aanbieden voor vrijwillige internering. Dit kan een oplossing zijn of toch een waardig alternatief voor wat jullie voorstellen wat er met Kim (en andere psychiatrische patiënten) moet gebeuren...
En verder moeten jullie mij excuseren, nu moet ik (ook) gaan kotsen...

Laatst gewijzigd door LcGrs : 27 januari 2009 om 19:52.
LcGrs is offline   Met citaat antwoorden