Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen
Hier kan ik alleen maar hartelijk om lachen. Prietpraat zeggen ze dan. 
|
Weerleg het dan maar. Waarom kan mijn scenario niet? Het is logisch. Hartelijk lachen en misschien iets roepen over "in denial" zijn, neem ik niet ernstig als argument. Filmpje bekeken van een echte CD?
Citaat:
De kans?? Wanneer hebt u laatste de beelden gezien van de instorting en de vernieling van de gebouwen rondom de torens?
|
Geef me maar een link.
Citaat:
Slapper worden? Hoe? Waar? Waarom?
|
Omdat die Truth beweging al lang zegt dat staal niet smelt bij de temperaturen die brandende vliegtuigbrandstof kan veroorzaken. Maar er is een verschil tussen verzwakken en weker worden en effectief vloeibaar worden. Had het staal vloeibaar geweest dan hadden jullie evenzeer kunnen loeien dat zoiets niet mogelijk is en dat dat weer een "bewijs" of "feit" is.
Citaat:
Bovendien zijn er niet "meer verdiepingen die op de onderliggende ploffen". Maar u mag altijd het tegendeel bewijzen.
|
Leugen. Bekijk de filmpjes die jij of je companen zelf post. Het begint bovenaan en elke hoop ton aan gebouw valt in op een een andere verdieping.
Citaat:
Vind u het zelf logisch dat de expansie van 1 stalen balk door hitte verantwoordelijk is voor de symmetrische instorting binnen 6-7 seconden?
|
Ehm... zijn die torens dan na 6-7 seconden naar beneden gekomen. Ik dacht van niet.
Maar ga nu maar eerst opzoeken wat "valversnelling" betekent. Het is in het Nederlands beschikbaar maar de slogans van de believers enkel in het Engels, lijkt me.