Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve Stevaert
Soms is het nodig om tegen de stroom in te gaan. Ik weet wel dat de mensen dat niet zo leuk vonden dat een zonevreemde woning werd afgebroken of dat niet-Europese vreemdelingen in de toekomst mogen stemmen, maar soms moeten principes voorop staan. Het migrantenstemrecht is bijvoorbeeld een eerste stap om te erkennnen dat die mensen ook mogen meebeslissen over waar hun belastingsgeld naartoe gaat. Ze betalen mee, maar mogen niet mee beslissen waar hun geld naartoe gaat? dat is compleet absurd. Als ze er toch voor betalen dan kunnen ze evengoed mee beslissen.
Dit staat al lang in ons programma en zoals gewoonlijk voeren wij onze beloftes uit!
|
tot de laatste verkiezingen steeds kiezer van spa, nu groooooote twijfel.
wat met de beloften tegenover u eigen kiezers?
even opsommen:
veiligheid op straat?
absurd hoge boeten (in vlaanderen) en wat in wallonie?
5 euro gratis in uwe linkerzak steken en uit uw rechterzak 10 euro
uithalen.
werkeloosheidsaanpak?
minder papierwerk?
de privatisering van de overheidsbedrijven(tegen de zin van het acod)
ik heb jarenlang en steeds gedreven vakbondswerk gedaan en ik ben het niet meer eens met manier waarop de spa met zijn achterban omspringt.
als u vlaanderen en wallonie nog samen als belgie beschouwd, waarom
dan 2 maten en 2 gewichten ?
en ik zou nog veel harder kunnen pikken op de vld, maar u doet er dapper aan mee .
graag antwoord aub.
|
Er is maar een partij dit soort dingen aanklaagt en dat is VB , maken we op 13 juni samen hetzelfde bolletje rood?

U bent steeds van harte welkom, eenmaal je kennis maakt met de partij zonder de diaboliserende tussenkomsten van andersdenkenden vind je een partij die warmte uitstraalt en de gezinswaarden hoog in het vaandel draagt. Voor ik mocht stemmen was ik voor de VLD

Maarja , verstand komt met de jaren 8)
Hmmmm
Er valt me iets op :
Waarom worden verkiezingen gehouden met een ROOD potlood ??
dat is geen neutrale kleur !!! Nooit eerder over nagedacht feitelijk.