Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Ze maakt zelf haar keuze en die respecteer ik.
Maar de hypocriete show die ze opvoerde de laatste twee maanden (waarin ze herhaaldelijk verklaarde niet te zullen opkomen wegens omstandigheden, namelijk haar recente bevalling) om de hele N-VA zand in de ogen te strooien, vind ik ronduit pervers.
Dat ze een kleine week voor haar overstap (die dan toch al lang vast moet hebben gelegen!) als N-VA'ster nog een opiniestuk schreef over een regeringdeelname met het Vlaams Blok, maakt het helemaal beschamend. Ze heeft dus gewoon nog wat mollenwerk verricht voor ze vertrok en dat vergeef ik nooit.
We weten dus weer wat de "uitgestoken hand" van het Vlaams Blok betekent: Infiltranten aanwerven binnen de N-VA en die dan nog even laten zitten om nog wat schade aan te richten voor ze hun overstap bekend maken...
|
Als dat waar is, is het inderdaad wel laag. Zeer laag.
|
Uiteraard is het waar. Je denkt toch niet dat die keuze op twee dagen gemaakt is zeker? Het Blok is intern een stalinistische partij, maar zelfs zij kunnen niet zo snel iemand op twee belangrijke plaatsen inschuiven...
Bovendien zegt ze dat het Vlaams Kartel haar verplichtingen tov de N-VA heeft opgeheven. Waarom heeft ze dan nog twee maanden lang de schijn opgehouden en zelfs nog een opiniestuk geschreven als N-VA'ster?