Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 7 februari 2009, 02:06   #7951
Insdeath
Partijlid

Insdeath's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz
Waarom precies in het midden? Vergeet niet de manier waarop WTC7 gebouwd is, waarbij het gebouw herverdeelt word op de onderkant. En er was trouwens een "v" vorm van WTC7 tijdens de instorting (zie goed het dak) net op de plek waar de gefaalde steun zich zou moeten bevinden.
Daarvoor zal ik eens een uitgebreide simulatie opzoeken, die zowel de brand als de schade an het gebouw in rekening neemt. Dan zul je wel overtuigd zijn denk ik (hoop ik). Nou ja, voor zover er een te vinden is natuurlijk. Want ik kan me moeilijk inbeelden dat de mannen van NIST of gelijk welk ander bureau een simulatie zullen op het internet zetten, waar - rekening houdende met de brand en schade - het gebouw schuin naar beneden komt (wat uiteindelijk ook de uitkomst van de simulatie zou moeten zijn). Want dan zouden ze aantonen dat theorieën over WTC7 totaal niet kloppen (behalve CD), en zouden ze een geweldige opschudding teweeg brengen.
Tenzij je een beetje met de fysicawetten gaat foefelen natuurlijk, en je zogezegd de schade en brand in rekening neemt, en je het gebouw recht naar beneden doet komen. Maar dan doe je de waarheid natuurlijk wel geweld aan.

Laatst gewijzigd door Insdeath : 7 februari 2009 om 02:28.
Insdeath is offline   Met citaat antwoorden