Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 9 februari 2009, 17:50   #8052
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Dat loos argument weer. Alles wat tegen u gezegd wordt gaat ook het ene oor in en het andere uit als't u niet aan staat hé? Ooit al eens gehoord van het verzwakken van een gebouw? Een routinejob bij afbraak-demolitie en gebeurt in de dagen en weken voor de eigenlijke "sloop".

Dit vervangen door explosies die opgaan in de hysterie van die dag is een logische werkwijze.

Als z'n verhaal klopt denk ik niet dat het "toevallig" werd opgepikt maar dat het bij wijze van aankondiging gebeurde.
Vergeet niet dat er die dag misschien nog geen sprake was van een cover-up en dat WTC7 neerhalen mss een normale procedure was.

Nu, een waarschuwing van slechts een aantal seconden lijkt mij ook wel straf maar bon.
Een believer die geloofd dat de gebouwen verzwakt konden worden tot op het punt van instorten? Dat is een nieuwe.

Vraagje, en hoelang heeft men nodig gehad om welke soort verzwakkingen aan te brengen aan de gebouwen zonder dat iemand dit zou merken? En graag de berekening hoe je komt aan welke verzwakking dan wel nodig was en op welke punten...ed.
illwill is offline   Met citaat antwoorden