Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz
De "voorkennis" is inderdaad zowat het enige stukje écht bewijs dat CT'ers hebben, maar dat wil niet direct zeggen dat het een inside job was. De incopetentie van de Bush regering lijkt véél waarschijnlijker, en de slechte communicatie tussen agentschappen zat er waarschijnlijk ook tussen (was niet de eerste keer), samen met nog enkele factoren. Van dag 1 wou Bush Irak binnenvallen (= een échte samenzwering, trouwens) en dat was zijn hoofdzaak in buitenlands beleid, hij wou dan ook niks liever dan 9/11 te gebruiken tegen Saddam, maar dat kon hij niet direct want het ging tenslotte over Saudi's en Afghanen.
Daarom verklaarde hij waarschijnlijk een veel bredere "oorlog tegen het terrorisme" in plaats van enkel in Afghanistan (waar hij niet zoveel aan had). Volgende fase was Saddam o.a. (WMD's ook) te beschuldigen van het steunen van terroristen (niet specifiek Al-Qaeda, maar sinds het een oorlog tegen "terrorisme" was liep de al over-patriotische en blinde bevolking mee). Daarom zou ik verwacht hebben bij een inside job dat de daders Irakezen zouden zijn, en niet kapers uit een bondgenoot van de VS. Maar zoals ik al eerder vermeld heb, ik vind de meest realistische samenzweringstheorie inderdaad die waarbij de overheid de aanslagen simpelweg heeft laten gebeuren, maar zelfs van die ben ik het bijlange nog niet zeker.
Trouwens, de documenten van de terreur waarschuwingen aan de VS overheid vóór 9/11, zijn de eerste dingen die gelekt zijn in die o zo "corrupte" pers.
|
Als er 1 heel mooi bericht is op dit forum, is het zeker deze.
Ik wilde enkel weten wat u dacht over het grote geheel, en niet specifiek over een inside job.
Nu we het volledig eens zijn over die hele 'War on terror' en dergelijke, kunnen we ons nu terug focussen op WTC7. Want als kan aangetoond worden dat WTC7 wel degelijk gepland was door ofwel de overheid, ofwel Silverstein, ofwel door nog iemand anders die daar heel groot belang bij had, dan zou dit wel een heel stap voorwaarts zijn het ontdekken van de waarheid.
Als WTC7 wel degelijk instortte zoals NIST beweert...tja, dan zal er nooit met zekerheid kunnen aangetoond werden dat het CD (of iets dergelijk) was.
En dan zal men in de bouwsector in de toekomst dit nieuw ontdekte fenomeen moeten in rekening brengen...