Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2009, 22:08   #8105
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De ingenieurs die voor NIST werkten en trachtten WTC7 uit te leggen, werden vet betaald doro de overheid. Niet allemaal, nee, maar als je de kopstukken van NIST een mooie bonus geeft, zullen die er wel voor zorgen dat er een mooi rapport klaar ligt, die er voor zorgt dat de overheid safe zit.
Heb je ooit bekeken hoe NIST te werk is gegaan en hoe het rapport tot stand is gekomen ?
Nee , ik denk van niet . Ook hier weer laten de complotsites heel veel informatie gewoon weg vaak nog onbewust ook denk ik .
Het is mede dankzij familie leden van slachtoffers mogelijk geworden het onderzoek te financieren . De onderzoeksstrategie is mede bepaald door middel van het houden van publieke zittingen . In totaal deden zo'n 65 verschillende organisaties / groeperingen ,ook uit buitenland aan het onderzoek mee .

De bevindingen van NIST worden wereldwijd erkend door wetenschappers.
Andere onderzoeken komen ook tot dezelfde conclusies als NIST in hun peer reviewed werk .
Zal ik wat van die ondere anderzoeken en publicaties hier neerzetten ?
NIST is namelijk bij lange na niet de enige die onderzoek deed .
Doet men op de universiteit van Tokyo ook mee aan het complot ? om maar eens een voorbeeld te noemen .

Wanneer je de conclusies van NIST niet gelooft dan heb je een fundamenteel probleem met wetenschap in het algemeen .

Laatst gewijzigd door atmosphere : 10 februari 2009 om 22:09.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden