Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starfire
In het geval van Groentje-18 werd er geduld genoeg uitgeoefend. Een waarschuwing, een berisping, meerdere berispingen, een tijdelijke ban... Die tijdelijke ban heeft duidelijk weinig uitgehaald gezien de hele hetze bleef duren. We spreken hier niet over een gebeuren van één dag of één week, dit is al maanden aan de gang.
|
Eerlijk gezegd ... ik denk dus dat ze op "een ei" zat ... heb anders geen verklaring. Volgens hoe ik Groentje kende (van hier) was ze eigenlijk zo niet ... let op ... ze hield wel aan haar standpunt ... en dat apprecieerde ik juist aan haar.
Citaat:
Dubbelnicks gaan aanmaken om je ban te omzeilen en hetzelfde gedrag verderzetten met je dubbelnick, getuigt niet van goeie wil of een nieuw begin.
|
Nee ... getuigd wel van standvastigheid rond je eigen ideeën.
Citaat:
P.be moet aangenaam blijven voor iedereen en dat is het de laatste tijd allesbehalve. We hopen dat het nu terug wat rustiger kan worden zodat p.be aantrekkelijk blijft voor iedere forummer.
|
Volledig akkoord ... maar als moderatie moet je kunnen incalculeren dat discussies dikwijls gemoederen doen oplopen. Ga maar eens naar een café waar niet iedereen van dezelfde mening is.