Savatage, weet jij wat Amsterdam verdient aan inkomsten door toerisme alleen al?
Ik denk dat 75% van de toeristen de locatie wel heel bewust kiezen.
En dat is toch een miljoentjes aan euro's in totaal als je even alles optelt.
Eten, hotel, shoppen, smartshoppen, coffeeshoppen, ...
Mensen van wereldwijd gaan daar naartoe he, al was het maar voor één highlife cup dat ze gaan. Ze gaan naar daar en dat tot daar gaan brengt Nederland een flinke duit in de zakken.
Wist je zelfs dat ze met de taxen van coffeeshops scholen helpen opbouwen in Afghanistan? Nog maar te zwijgen over de uitbreiding van ziekenhuizen daar.
België heeft al die jaren mooie inkomsten laten links liggen. Want de shops op de grenzen hadden ook wel mooie klanten aan de doorsnee blowende Belg. Die vond het heus niet erg een drie kwartiertjes te rijden achter rookwaar.
Allemaal geld voor de Belgische staat de vuilbak in.
Als wij wiet legaliseren is dat een bron van inkomst extra, meer dan welkom in deze schaarse tijden lijkt me zo.
Kijk, ik ga hier niet de pro's en contra's blijven herhalen .
Wiet is wiet, en dat hoort legaal te zijn. Gewoon omdat we dan consequent zijn. Bekijk de voor- en nadelen eens, leg ze op elkaar en vergelijk.
Wiet komt er héél onschuldig uit bij al het ander dat we toleren
Alcoholisch bier: Toegelaten vanaf 16 jaar ZONDER begeleider. Dus als jouw ouders niet willen dat je drinkt, kan je WETTELIJK gezien nog steeds aan je bier geraken.
Ritalin te krijgen op voorschrift, vooral voor jongeren doen ze dat. Is dat bij mijn weten geen soort speed? ja dat is het zeker!
Maar owee als de meerderjarige zijn blowrechten opeist, oei oei... Dan zijn we over drugs bezig he... De minderjarige mag drinken/hard drugs consumeren, maar de meerderjarige kan niet legaal blowen.
En al die ander dingen dat maatschappelijk ingeburgerd zijn maar los overheen gekeken wordt?
Er wordt verdorie MINSTENS 1 minderjarige op therapy geplaats PER MAAND door alcohol. Waarom blijft de alcoholdrempel dan 16 jaar?
Ik zeg: GET REAL
legalize the shit, ne meerderjarige zal wel beter voor zichzelf kunnen uitmaken welk roesmiddel aan te grijpen, en sommige verkiezen nu eenmaal het groen boven het alcoholisch.
Alleen worden blowers niet zo snel agressief, rijden niet zo snel de auto in de prak wat (onschuldige) mensenlevens kost en vooral, tasten zij hun organen niet zo drastisch aan als een doorsnee drinker
And for the record: HET IS OOK NIET LEGAAL IN NEDERLAND, nooit geweest trouwens. HET IS DAAR GEDOOGD EN NU WILT DE OVERGROTE MEERDERHEID EEN COMPLETE LEGALISERING!
Laat u niet vangen aan struisvogelpolitiek van ginder komend van oh jee jawel, WEER de christenen.
Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 14 februari 2009 om 13:28.
|