Discussie: Ben ik strafbaar?
Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2009, 16:15   #21
ndob
Banneling

Standaard

Overtreed ik de wet door mij onwel te voelen bij het lezen van dergelijke berichten:
Citaat:
De politie van Middelkerke heeft drie moslimbroers opgepakt voor verkrachting. De drie allochtone jongens uit Middelkerke waren 12, 14 en 15 jaar oud toen zij twee jaar geleden voor de eerste maal hun toen 12-jarige nichtje onteerden. De broers bekenden de verkrachting en verklaarden dat ze dat met een moslimmeisje niet zouden doen, omdat de islam seks voor het huwelijk verbiedt. Aangezien het slachtoffer geen moslim is, was er volgens hen geen beletsel om haar herhaaldelijk te misbruiken. Toen de moeder van het inmiddels 14-jarige meisje vernam wat er was gebeurd, diende ze begin deze week prompt klacht in bij de politie.
Dus mijn kleindochter kan door deze medeburgers , waarvoor wij respect en begrip moeten opbrengen, zomaar verkracht worden, omdat zij niet gelooft in allah? Ik zeg niet dat alle moslims verkrachters zijn, maar deze verkrachters halen wel de islam erbij, of beter gezegd het feit van geen islamiet te zijn.
ndob is offline   Met citaat antwoorden