...of ben ik dan xenofoob?
Meisje van 15 afgeslagen voor iPhone
De omstaanders deden niets!
De twee daders ware minderjarig en gekend bij de politie voor gewelddadige feiten.
Ze hebben bekend en ZE ZIJN ALWEER VRIJGELATEN (dus vraag niet hoe ik weet dat het vreemdelingen zijn: het feit dat ze weer vrijgelaten zijn, is het antwoord).
Beste beleidsmensen,
dit kan toch niet meer zo verder? Gisteren een 16-jarige die 17 messteken ontvangt als beloning voor zijn hulp (geven van GSM voor een SMS). Vandaag dit. En WEER worden ze vrijgelaten. Dit doet mijn bloed koken.
Wie zal hun volgende slachtoffer zijn? Zal het weer bij slagen blijven of gaan ze -aangemoedigd door hun vrijlating- ook eens proberen of messteken nog door de beugel kunnen?
Beste verantwoordelijken, als ooit bij iemand de stoppen doorslaan, omdat zijn dochter verkracht is door "jongeren" die al gekend waren voor gewelddadige feiten, als ooit zo iemand een geweer met afgezaagde loop koopt en daarmee begint te schieten in zulk gespuis, wat gaat u dan zeggen? Als zo iemand een stadsbende neermaait, schijnbaar zonder reden, zal u dan ook uw afschuw uitspreken over die verschrikkelijke racistische moord?
Ik ben er van overtuigd dat het vroeg of laat eens prijs zal zijn. Er zal eens één vader zijn die het niet pikt dat zijn kind aangerand wordt en de daders, multi-criminelen, weer vrijlopen. Er komt eens een vader die het recht in eigen handen neemt.
En dan... zal het de schuld van de "haatzaaierij" zijn van een bepaalde partij.