Discussie: Een forumjury
Los bericht bekijken
Oud 22 februari 2009, 15:31   #105
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Wat Groentje betreft blijf ik het raar vinden dat iemand die jarenlang correct post op een bepaald moment "bitsig" wordt in haar postings. Daar zit volgens mij op zijn minst iets anders achter want dat is niet haar stijl (anders had ze dat vroeger ook al gedaan).
Hangt er vanaf. Ik kon er geen deftige discussie mee aangaan. Vanaf het moment dat je aangaf dat je het niet eens met haar was, kreeg je het verwijt dat je haar "zocht" en dat je persoonlijk begon te worden. Dit terwijl je bijvoorbeeld enkel maar zei: "ik zie dat zo toch niet hoor, is het niet eender op die manier te interpreteren".

Citaat:
Zou de mogelijkheid bijvoorbeeld bestaan dat ze op de één of andere heel subtiele manier werd gepest waardoor ze, laat ons zeggen, grof begon te worden? Zou toch kunnen nietwaar?
Tja, zo vertelt zij haar verhaal. Let echter wel, een klok zegt bim en een klok zegt bam (om even m'n favo serie te citeren ). Ze was een meester in steken onder de gordel (geloof me vrij, ik kan er van meespreken) en als je daar dan iets op zegt, begon het gefulmineer openlijk.
Kim is offline   Met citaat antwoorden