Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Je bent bijzonder dom in je opmerkingen Svennies.
.
|
Zozo de getuigen in de link die ik geef en die zeggen dat het tijdstip van impact 10u06 is zijn dus zo dom als ik ,alhoewel ze er vlakbij waren....
Ach, als ik dan zo dom blijk te zijn,ga ik me echt niet afvragen hoe dom de andere kant blijkt te zijn dat ze niet zien wat ik zie....
Citaat:
Ik heb het punt gemaakt dat je GEEN overtuigend bewijsmateriaal hebt voor die bewering van 10.06.
Je grijpt het autoriteitsargument van die unief aan, zonder zelfs maar de effectieve data te evalueren. (omdat je niet wil of niet kan?)
Dat is dus bevooroordeeld zijn, dat is duidelijk.
|
Mijn punt staat haaks op dat van U ,onderbouwd met de nodige bewijzen...
De getuigen in mijn link bevestigen dat wat de seismologische apparatuur ons vertelt.....
En so what, U grijpt telkens in andere discuties telkens weer naar het authoriteitsargument wat Uw geliefde NIST betreft....
Ga je mij iets verwijten waar je zelf veelvuldig gebruik van maakt....Goed bezig dan he mijn beste....
Citaat:
Ik heb al gezegd dat op dat seismisch profiel best wel data kan staan die wijzen op 10.06 maar ik zie het niet. En NIEMAND die objectief naar dat profiel kijkt zal het zien.
Ik stel me bijgevolg de vraag waarom jij zo persistent bent in het aanhouden van die 10.06 terwijl de meerderheid van de bewijzen, duidelijk 10.03 aangeven. (CVR, Getuigenenissen, radar-data).
De technische kant van de zaak gaat uw pet duidelijk mijlenver te boven, maar als je eens nuchter alles bekijkt is het toch duidelijk dat je een bijzonder magere zaak hebt, om een bijzonder mager puzzelstukje te claimen dat een bijzonder mager element in je 'conspiracy-verhaal' zou kunnen opleveren.
|
De Uwe zeker al als je wil geloven dat de neerwaartse druk van een helicopter meer seismologische uitslag dreigt te geven dan een 116.000 kg wegend neerstortende toestel dat met zijn neus in de grond crasht...
En getuigenissen leveren wel 10u06 op als bewijs mijn beste,lees mijn links...
Citaat:
Uw suggestieve opwerpingen maken niet eens een kras, laat staan een deuk in het officiele verhaal omtrent United 93, mijn beste.
Doe het 1000 keer beter en we zullen luisteren, maar wat ik tot nu toe zie is vooral een stoefende mier die beweert dat ze een olifant is.
Grappig.
|
Waarom zou ik me nog druk tegenover U gaan maken,U negeert al mijn links,en Uw commentaar is voor mij een scheet in een fles,met een zuur nareukje....tjuus....