Los bericht bekijken
Oud 25 februari 2009, 15:51   #82
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Best mogeljk wat je ervaart maar even in mijn directe omgeving kijken leert me ook wat anders. Als je het even emotieloos durft bekijken.
-Een neefje die voor nummerplaatdiefstal op zijn 17 is moeten voorkomen.
-Eentje die op 15 voor vernielingen aan een bedrijf en brandstichting voor de rechtbank is mogen verschijnen.
-Een zus die haar kleinkind meer bij haar heeft dan de eigenlijke moeder, een nichtje dus.
-Eentje met een genetisch defect waar ze het eerste jaar bijna niet mee geslapen hebben en bijgevolg de wanhoop nabij waren.
-Een schoonzus die niet weet wat eerst te doen met 4 exemplaren tussen 6 en 2 en een voltijdse baan.
....
Laat ons ook eens het argment "voor uw oude dag" ontkrachten :

Bij mijn vriendin zijn ze met 5. Eentje woont in Moskou, eentje in Limburg, eentje in Leuven, eentje in de buurt maar komt enkel naar huis om iets mee te graaien en wij die ook eens in de 2 maand naar haar thuis gaan....Veel bezoek van "de kinderen" krijgen ze dus niet te zien.
Wij waren/zijn met 4 maar de deur plat lopen doen we ook niet echt...wie heeft daar trouwens nog tijd voor als je met twee gaat werken?

Aan kinderen moet je zonder redeneren beginnen, anders laat je het liever zoals het is, rustig zonder... maar aangezien wij beiden eerst denken en dan pas doen zal het er wel nooit van komen, gelukkig maar.

Maar het is u van harte gegund hoor !!

Laatst gewijzigd door lantjes : 25 februari 2009 om 15:53.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden