Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Félicien Bwanatongo
Ik heb het al aan Flanelleke gezegd, ik ben hier niet actief om te discussiëren of te debatteren. Dat zou pas liberaal zijn, en tijdverlies.  Geef de mensen de mogelijkheid om te discusiëren over vrijheid, en ze zullen nooit ware vrijheid opeisen en kennen.  Meningen zijn zoals mensen. Ze zijn niet gelijk en niet gelijkwaardig. Mensen als Henri1, Healey, Another Jack,... beantwoord ik nooit en lees ik meestal niet, hoogstens skimmend om te zien of ze geen persoonlijke aanvallen of andere scheldpartijen starten.
|
Healey heeft vaak interessante kritiek. Hij weet enorm veel van economie en reageert vaak inhoudelijk.
Jullie fameuze Derde Weg is nog een modderweg wat economie betreft. Misschien zitten er ergens diep in de bunkers van de N-SA briljante economische denkers, maar ik heb ze voorlopig niet gezien of gehoord.
Maar ja, je zei het zelf, je bent hier niet om te discussieren. Wat doe je hier dan eigenlijk, als ik vragen mag? Ik zie twee opties: leden recruteren voor jullie organisatie, of gewoon de mensen uitlachen.
En ik hoop dat je hier bent om een goede lachpartij te beleven met je liberale volksgenoot (the horror!), want in recruteren faal je.