Los bericht bekijken
Oud 25 februari 2009, 18:38   #111
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Félicien Bwanatongo Bekijk bericht
Het wordt echt eens tijd jouw arrogant toontje wat te milderen, jongen.
1. Ik vind Healey een oninteressante blaas en heb ook het recht om dat te vinden. Ik ga hem niet uitschelden of zo, maar gewoon geen aandacht aan besteden. Wat u van hem vind interesseert mij niet. In tegenstelling tot de nietsnut-studentjes die hier op het forum zowat kamperen, ga ik werken en daarnaast tijd spenderen aan politieke organisatie, actie,... en niet hier mijn tijd verdoen met zinloze discussies. Daarom ook dat ik zo vaak als mogelijk ook antwoorden kopieer ("copy pasten") omdat ik de tijd niet ga steken in iets wat een ander al -soms beknopter- reeds schreef.
2. Een forum heeft amusementswaarde en een kleine waarde voor politieke organisaties om er op actief te zijn, dewelke ik hier . In elk geval hoeft leifelijke discussie geen hoofddoel te zijn.
3. U hebt uw oordeel over N-SA, het weze zo. Het is maar uw oordeel. Ik (en andere N-SA'ers) verwacht zeker niet dat tegenstanders ons gelijk zouden gaan geven of interessant gaan vinden, dan zouden we pas een probleem hebben.
Jij hebt ook wel een fameus arrogante toon. En maar assumpties maken dat ik een kleine, laffe, verwende student ben die bovendien "ontworteld" en dom is.
Ik ben geen idioot, noch een burgerjongen, noch verwend. Zoek dus andere manieren.

Overigens heb ik nog steeds een vraag. Een serieuze vraag die ik blijf stellen aan zowel jullie als aan de andere antiliberale bewegingen.
Ik stel ze zonder enige vorm van hoon of arrogantie.

Hier komt ze:

Jullie trekken jullie niks aan van wat anderen van jullie denken. Integendeel: het kan jullie niet schelen hoe onpopulair jullie zijn.
Maar hoe willen jullie de macht grijpen zonder de steun van het volk?
Zou jij, of iemand van je kameraden bij de N-SA die vraag kunnen beantwoorden? Ik probeer jullie niet te beledigen, enkel een analyse te maken van jullie werkwijze.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden