Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2009, 00:27   #131
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Iedereen heeft da... ge zou de enigste zijn als het bijzonder zou zijn.
Iedereen heeft mindere kanten. Hell kwas ne paddo en wiet teler voor mijn gesprekske da heel mijne voorraad kostte. Maar toen was ik ook ne papa he..

Laat u nix wijsmaken, zolang ge uw kids graag ziet, zijde ne perfecte pa... Love knows best. Wat zou liefde doen? (Christenen vragen, wat zou jezus doen, anderen vragen: wat zou liefde doen)
Maak u zeker geen zorgen; We zijn wat we zijn, en we kunnen niet meer doen als ons best.
Zolang ge probeert en uw fouten erkent, zijde niet meer en niet minder dan een perfect vader. Iedereen doet het anders. Daarom niet slechter.
Zie het goede in uzelf, ik ben meer dan overtuigd dat gij een goede pa zijt! Laat de moet niet zakken, zolang ge probeert, doede nix verkeerd, en uit fouten leer je. Kids zijn kids he, ze groeien op, en terwijl zij opgroeien, groeit uw ervaren.

zet uzelf niet in zo'n lage schoenen, kben er zeker van da gij beter zijt dan ge u voorschrijft. Dus please man Blijf wie je bent, zolang ge handelt in naam van liefde, kunde weinig verkeerd doen

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 26 februari 2009 om 00:44.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden