Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul
Gary dat kun je maar wegkrijgen door het vermogen van de mensen op te roepen...
Je hebt 100.OOOeuro in 2008
Je hebt 120.000euro in 2009
je hebt 40.000euro verdiend, je hebt 5.OOOeuro interest, dus je hebt 15.000euro gespaard... de picture klopt
Je hebt 100.000 in 2008
Je hebt 150.000 in 2009
en 5000euro rendement op investering
je hebt 40.000euro verdiend...
rarrara... hoe kan dat ?
Al wie meer dan zijn nettoloon spaart hangt eraan voor zijn moeite.
|
Jou schema klopt alleen van geen kanten. Mensen met hopen zwart geld sparen niet, die gaan wekelijks een paar keer met de familie, met vrienden en kennissen naar het restaurant, maken reizen naar de Caraïben en dergelijke, rijden met auto’s man 4 �* 5000.000Fr die op de zaak staan. Wonen in een villa’s die op de zaak staan en waar ze 100 �*130.000 Fr/maand vaste kosten hebben. Hebben jachten waar ze feestjes op houden. Hebben paarden waarvoor ze op hun beurt personeel voor hebben die ze in het zwart betalen enz, enz.
Waarom zouden zij in de lieve god moeten sparen? Volgende maand liggen er weer 800.000Fr in het zwart op hen te wachten.
Ik merk aan jou opmerkingen, je moet het me nu niet kwalijk nemen he, dat je helemaal niet thuis bent in die kringen. Man je hebt er geen gedacht van hoe er met belastingsgeld, want dat is het uiteindelijk, gesmeten wordt. Ik zou er zo hier al direct een twintigtal met naam en toenaam kunnen vernoemen maar je moet nog opletten wat je doet en zegt.
Nee echt, met jouw methode zal je niet ver komen. De fout licht bij de gebrekkelijke belastingscontroles.