Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2009, 23:15   #275
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
IK ken dat systeem hoor, maak u geen zorgen, maar het interesseert mij niet. En je hebt wel gelijk dat werkt dus niet als het zwart verleefd wordt...

Maar 20.000euro in het zwart per maand, dat is maar de happy few hoor, immomakelaars, etc. Mensen die moeten werken voor hun geld die halen dat niet.
't Jongejonge. Heb jij enig idee hoeveel campings er zijn aan de kust alleen al? En over hoeveel staanplaatsen dat wel gaat? Om er eentje van te noemen zonder de naam te vermelden, een bepaalde groep van weekendparken bestaande uit 3 campings onder één naam, eigendom van één eigenaar die ook nog eigenaar is van nog een andere camping en een immobiliën kantoor en en...

Alleen dit ene geval telt geloof ik al een dik stuk door de 2000 staanplaatsen als het er geen 3000 zijn. Kan jij tellen of moet ik het even voorrekenen?

En het zijn allemaal stuk voor stuk even grote gangsters op dat gebied. Vernoemen we nog maar niet alle andere foefelstreken die er worden uitgehaald he van kuisvrouwen die ingeschreven zijn op de zaak maar daar nog nooit een stap hebben binnen gezet maar wel de gebouwen staan op te kuisen die behoren tot een andere firma en privé villa's enz . enz.

En heb je ook een idee welk aantal immokantoren er zijn aan de kust?

Wat ik hier nu aanhaal is slechts het uiterste tipje van de ijsberg hoor.

Dat zijn dan nog maar alleen de campings en de immotjes he en dan nog maar alleen die van hier aan de kust. Miljarden, miljarde, miljarde vallen er te rapen bij een iets wat efficiëntere aanpak.

Laatst gewijzigd door Garry : 26 februari 2009 om 23:25.
Garry is offline   Met citaat antwoorden