Het is hier dus echt EIGEN VOLK LAATST!
Uit de lezersbrieven
Citaat:
Sebregt Carina, Wilrijk
ik als invalide 66% krijg ook niets terug van de belastingen terug ook al kon ik in januari 615 euro neer tellen omdat ik nu alimentatie krijg voor mijn kind en zo in een hoger schijf viel met een paar euro's.maar iets terug zien o nee natuurlijk,wij hebben er ook niet om gevraagt om invalide te worden (zou liever nog kunnen werken).wij hebben nooit is iets extra(vakantiegeld enz.)maar een illegaal krijgt dit dan wel zonder ene euro belastingen te betalen.gewoon weg schandalig.
|
Citaat:
godelieve bruffaerts, tienen
hoi, ik vindt dit schandalig sta zelf op invaliditeit maar ben een echte belg mijn inkomen is zo laag dat ik geen belastingen hoeft te betalen ,maar krijg ook niets terug daar ik niets betaal wat eigenlijk wel eerlijk is maar nu krijgen die asielzoekers wel geld terug en dat is niet eerlijk wij belgen laten ons maar uitpersen door ......je weet wel hé
|
Citaat:
lena baeyens, nieuwpoort
Zoals Godelieve uit Tienen sta ik ook op invaliditeit door men ziekte (K) ik ben alleenstaande en trek het minimum invaliditeit.ik moet geen belasting betalen maar ik krijg ook niks . .heb nochtans altijd gewerkt.waarom die vreemdelingen dan wel.goed he ze hebben meestal een bus vol kinderen. . foei Belgie!! waarom zijn die vreemdelingen meer waard als jullie eigen volk?..zieken hebben dan nog veel kosten en zwijg me van hospitalisatieverzekering hé. . Het is gelijk voor wie je jou stem uitbrengt.
|