Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Ik verwed er mijn auto op dat ge bij de grootste club van Belgie geen 10 hooligans vind die meer als laat ons zeggen 500,000 Euro per jaar verdienen. Willen we eens kijken naar hoeveel u er vind die minder als 30,000 Euro per jaar verdienen?
Misschien moeten we dat onderscheid beginen te maken. Hoeveel verdient ge Illwill?
|
1) Ik zal zowiezo nergens echt veel mensen vinden die meer dan 500.000 euro per jaar verdienen. Ik had het echt niet over mensen die stinkend rijk zijn é. De stelling was "Criminaliteit is gerelateert aan armoede en uitsluiting, aan niets anders" dus een normale verdiener is dus niemand uit de armoede ok!!!!
Lees dus eerst goed op welke dingen ik een opmerking maak voordat je zegt dat het onzin is wat ik vertel ok?
2) Wil je nu zeggen dat alle mensen die minder dan 30.000 euro per jaar verdienen in de armoede grens bevinden? Laten we hopen van niet kerel.
3) Wat heeft mijn salaris met dit onderwerp te maken? En denk je nu echt dat ik mijn salaris hier effe op het net ga bekend maken?
|
Mensen die maar 30.000 euro net per jaar verdienen zijn sukkels ...