Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Mijn beste, jij bent nummer 200 die in deze draad met dezelfde rommel-argumenten afkomt en die denkt dat hij de ultieme 'ontluisterende' waarheid gevonden heeft zonder ook maar een half uur te controleren of wat die conspiracy sites je wijsmaken ook effectief enige grond van waarheid heeft.
Je arrogantie en pretentie is ontluisterend en als dan gewezen wordt op je gebrek aan kritiek en je foute bronnen, heb je niet eens de moed om je ongelijk toe te geven?
Wat doe jij in deze draad, vent?
|
Vent - vent ?! Een beetje beleefder he man !
Vanaf nu noemen we dit niet meer het Politics Forum, maar het Ultieme-alwetende-individueën forum. Gezien jullie de ultieme wijsheden der heelal hebben, ondersteund door een handvol dikbetaalde lobby wetenschappers en politiekers met partijtucht.
Ik dacht hier een beschaafde discussie te kunnen hebben maar blijkbaar hebben jullie daar geen oor naar. Ten minste op het Niburu forum argumenteren ze nog redelijk
Wie heeft er hier pretentie van iemand te verwijten, puur omdat hij zich niet meer kan verweren, bij gebrek aan degelijke bewijzen???

Er komt geen enkele onderbouwde argumentatie van jullie Nay-sayers !
Je begint meer en meer op je avatar te lijken

(ik ook maar dat vind ik niet erg)